ביטוח מחלות קשות

ביטוח מקיף המעניק פיצוי כספי מלא במקרה של גילוי עד 3 מחלות קשות .

אחד המאבקים הגדולים ביותר במקרה של גילוי מחלה קשה, הוא המאבק על שמירת שגרת החיים של המשפחה. מעבר להתמודדות עם המחלה, המשפחה עלולה למצוא את עצמה מתמודדת עם פגיעה ברמת ההכנסה ביטוח למחלות קשות  הינו ביטוח מקיף למחלות קשות ואירועים רפואיים חמורים. 

ביטוח מחלות קשות מעניק פיצוי כספי מלא המאפשר לחולה ולמשפחתו להיות פנויים להתרכז רק במה שחשוב באמת – ההחלמה.

מה כולל ביטוח מחלות קשות ? בעצם  בעת גילוי של מלה קשה במשפחה, הכוונה למחלת סרטן או מחלה חשוכת מרפא אחרת, רוב המשפחה  מפסיקה את פעילותה  ומתגייסת לעזור למטופל להחלים ולהגיע לטיפולי הכימוטרפיה בזמן, מעבר לקושי הנפשי מתחיל גם קושי כלכלי, שכן אחד או שני בני הזוג עסוקים במחלה ולא יכולים להמשיך בשגרת עבודתם. ביטח מחלות קשות בא ונותן פיצויי כספי לחולה ולמשפחתו כדי להתמודד עם התקופה הקשה במימד הכלכלי, כלומר כסף שניתן מראש, ללא קשר לביטוח הרפואי, כדי להתמודד עם המחסור הכלכלי שנוצר למשפחה.

בעולם של היום מדובר על סטיסטיקה קשה שאחד מכל שלושה אנשים חלה או יחלה  במחלה קשה, והדבר לא קשור לגיל החולה, שכן מדובר על ילדים בוגרים ואף זקנים.

על ביטוח מחלות קשות

נגן וידאו
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support